Kívánságlista

GYIK

Hogyan tudok vásárolni?
Vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, ha mégis szeretnél adatiadat csak egyszer kell beírni és a kedvenceid sem vesznek el!

Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?

A 11 óráig leadott rendelésedet általában már aznap elküldjük, de csomagodat maximum 3 munkanap alatt csomagoljuk össze. Általában megrendelésed másnapján (vagy az utalás beérkezését követően) megérkezik hozzád. Szállításohoz a következő lehetőségeket veheted igénybe:

  • GLS – általában 1-2 munkanap

Mennyibe kerül a szállítási költség?
A szállítási költség az alábbiak szerint alakul

    • GLS házhozszállítás 1590 Ft,
    • GLS csomagpont 990 Ft,

A szállítási költség 25.000 Ft felett ingyenes.

Utánvét esetén +490 Ft-ot számolunk fel.

Teljesítve van a rendelésem. Mit jelent ez??

Amennyiben rendelésed státuszta Teljesítettre változott, csomagodat átadtuk szállításra, úton van hozzád – azt a megadott kóddal követheted. 

Email értesítünk, hogy Rendelésed úton van!

Az átvétel/szállítás időpontjáról a szállítótól tudsz tájékozódni!

Hol tudom követni a csomagomat?

A számot e-mailben kaptad meg, vagy a Fiókom menüpont alatt a rendelésed részleteinél is megtalálod. Át nem vett csomag esetén kizárólag a megrendelt termék(ek) ára kerül visszafizetésre. 

Mit tegyek, ha megsérült a csomagom?
A megrendeléseket kartondobozban/buborékos borítékban kapod, hogy a megrendelt áruk minél kevésbé sérüljenek. Amennyiben mégis külsérelmi nyomokat látsz átvételkor a csomagoláson, úgy vetess fel a kézbesítővel jegyzőkönyvet! Ennek egy példánya maradjon nálad, a másikat a kézbesítőnek kell eltennie. Reklamációddal a postához/szállító céghez tudsz fordulni.

Hogyan tudom kifizetni a terméket?
A termékeket barionon keresztül (bankkártya, utalás, barion tárca), utalással vagy utánvéttel tudod kifizetni.

Előre utalás esetén milyen bankszámlaszámra utaljam az összeget?
Előre utalás esetén a következő bankszámlaszámra tudod utalni az összeget: 

Bolla Barbara (OTP Bank)

számlaszám: 11773494-03428429

 A közlemény rovatba kérlek, írd be a rendelésed számát!

Hogyan kaphatom meg a számlát?
A számlát e-mailen kapod meg (e-számla). A számla kibocsátója egyéni válallkozó.

Hol tehetem fel kérdéseimet?
Ha kérdésed van, írj a Kapcsolat menüpontban és válaszolok rá!

Az ország egész területére kérhetek kiszállítást?
Igen, az ország egész területére, egységes áron.

Ugrás az oldal tetejére

Kosár 0